Фінансовий звіт діяльності Ліги за 2014 рік

ВГО «Українська ліга сприяння розвитку паліативної та хоспісної  допомоги» у 2014 році працювала згідно Статуту.

Фінансова діяльність проводилася на основі наступних документів:

– Регістрів бухгалтерського обліку, податкових звітів про вико-

ристання коштів неприбуткових організацій, звітів у соціальні

фонди та статистику.

– Первинних документів (розпоряджень, наказів, касових

документів,документів банку, довіреностей, авансових звітів,

накладних, договорів, актів тощо).

– Відомостей обліку  матеріальних цінностей.

 

Встановлено:

 

  1. За період з 01.01.2014 р. по 31.12.2014р. отримувались доходи за рахунок добровільних пожертвувань та безповоротної фінансової

допомоги від юридичних та фізичних осіб всього у сумі

1 405 829,00 грн.

2.  За період з 01.12.2013 р. по 30.11.2014р. було витрачено

коштів у сумі 172 592,37 грн.

 

 

Було проведено такі програми:

1. Підтримка ініціатив громадських організацій до Всесвітнього дня паліативної допомоги «Паліативна допомога- справа кожного»

Грант 48832.

Витрачено всього коштів на суму 10 000,00 грн., а саме :

– закупівля холодильника для хоспісу в м. Дубно          –  2352,00 грн.

– послуги банку                                                                   –  130,00 грн.

– Виготовлення флаєрів та буклетів                                  –  3765,00 грн.

– послуги перевезення                                                         –  2352,00 грн.

 

  1. «Підтримка системи надання паліативної допомоги в Полтавській,Кіровоградській та Київській областях».

Грант 47085.

Витрачено всього коштів на суму 504 392,03 грн. грн., а саме :

–    закупівля ноутбуку                                         –   4270,00 грн.

–     проведення ремонту в МКЛ

№2,№10м.Києва                                              –   64175,86 грн.

–     закупівля холодильника в лікарню               –    2499,00 грн.

–     закупівля для КМЛ №2, №10 ліжок,

матраців, тумбочок, візків,ковдр,

пральних машин та іншого обладнання      –    186376,00 грн.

–      телефонні видатки                                         –    1127,95 грн.

–    податки на зарплату                                        –     65350,53 грн.

–    зарплата                                                            –   177776,19 грн.

–    послуги банку                                                  –   2816,50 грн.

 

  1. Забезпечення прав на знеболення паліативних пацієнтів в Україні

Грант 48102

Витрачено всього коштів на суму 288 119,86 грн. грн., а саме :

– програма «Вивчення болю»-

експертні послуги                                             -60146,86грн.

– розробка концепції програми

розвитку  паліативної допомоги                     – 42978,75 грн.

– експертні послуги щодо

удосконалення нормативно-правової

бази                                                                    – 24000,00

– послуги банку                                                    – 2057,28 грн.

– зарплата                                                             – 119232,05 грн.

– податки на зарплату                                          – 39704,92 грн.

 

Також в  рамках діяльності Ліги було витрачено коштів  на суму 358 334,01  на такі витрати:

–       Зарплата                                                             -200295,39 грн.

–       Податки на зарплату                                         -73629,00 грн.

–       Проведення Загальних зборів-

грудень 2013р.(оренда залу,відшкодування

проїзду членів Ліги, послуги буфету тощо)   -2848,34 грн.

–       Юридичні послуги                                            – 40000,00 грн.

–       Придбання ноутбуку                                         -7240,00 грн.

–       Консультаційні послуги                                    -3200,00 грн.

–       Інтернет                                                               -1707,37 грн.

–       Виготовлення каталогів,бланків,візиток         -15993,00 грн.

–       Канц.товари                                                        -4009,31 грн.

–       Відрядження                                                       -2626,38 грн.

–       Оцінка вартості приміщення(новий офіс)       -2000,00 грн.

–       Послуги банку                                                    -4785,22 грн.

 

Висновки:

1.   Використання коштів не за цільовим призначенням за цей

період не виявлено.

2.    Перевитрат  немає.

3.    Списання та продажу основних фондів за цей період не

проводилось.

4. Баланси, податкові звіти, звіти у всі фонди та статистику

складались та здавались своєчасно.

Leave us a Comment